Secangkir Madah...

Salam anggun semua..

Selamat berkunjung ke blog personal saya ni..blog ini sekadar pelengkap kepada website nurulbeauty.com. Blog ini hanya sekadar memaparkan idea dan pengalaman sepanjang bergelar pengedar dan menjadi pengguna setia produk herbaprima marketing. Untuk info tentang produk jemput ke nurulbeauty.com.

Saya amat mengalu2kan ahli2 baru yang ingin memulakan bisne online ni. Nurulbeauty menawarkan website percuma bagi anda yang berminat aktif secara online. Fikir2 kan, hanya kita sendiri yang mampu mengubah hidup kita... 019-9864191

Feb 15, 2010

Azam Tahun Baru..

Salam...
Lama nya tak menjengah dan mencoret disini. Sesekali rindu pilak nak menulis bila dah bukak blog ni. Banyak cerita dan peristiwa baru sebenarnya berlaku sempena tahun baru ni tapi tak sempat nak post2 kat sini.

Cerita pasal azam dulu lah. Biarpun dah terlewat post kat sini, tp azam ni dah tersemat lama dihati sebenarnya, masa sambut 2010 dulu jugak la. Apa azam anda semua? Yang tahun lps dah tercapai ke agak2nya? Gitu la kan, tak tercapai 100% takpe jgn tak cuba langsung untuk capai azam tu sudah..

2010.. Bermula dengan penuh azam dan semangat. Mana tak nya kan, umur dah meningkat lagi..takkan nak berada di takuk lama jugak.. Azam saya tahun ni satu je..nak selesaikan semua masalah yang membelenggu diri sejak hidup berpuluh2 ni..macam2..tak kira lah masalah apa pun, kewangan ke, keluarga ke, peribadi ke.. janji semua yang bernama masalah tu akan cuba diselesaikan satu persatu, Insya Allah..

Pasal bisnes..tahun 2009, semua berjalan lancar. 2010, azam berkobar2 untuk meningkat prestasi perniagaan yang sdh diceburi hampir 2 tahun..Anda berminat nak berkongsi? saya amat2 mengalu2kan dan sedia berkongsi apa saje dgn anda asalkan anda seorang yang berkeinginan untuk mencuba dan berubah...