Secangkir Madah...

Salam anggun semua..

Selamat berkunjung ke blog personal saya ni..blog ini sekadar pelengkap kepada website nurulbeauty.com. Blog ini hanya sekadar memaparkan idea dan pengalaman sepanjang bergelar pengedar dan menjadi pengguna setia produk herbaprima marketing. Untuk info tentang produk jemput ke nurulbeauty.com.

Saya amat mengalu2kan ahli2 baru yang ingin memulakan bisne online ni. Nurulbeauty menawarkan website percuma bagi anda yang berminat aktif secara online. Fikir2 kan, hanya kita sendiri yang mampu mengubah hidup kita... 019-9864191

Sep 23, 2009

Catatan Syawal...

Salam Syawal...


Lama jugak kan tak mencoret di sini. mmg bz sungguh2 la sejak sebelum raya lagi sibuk bershopping.. Alhamdulillah raya sempat jgk disambut tahun ni dalam meraikan pemergian Ramadhan yang dirindui selama setahun. Mudah2an tahun depan ada lagi umur utk menyambut Ramadhan dan Syawal yang seterusnya..


Indah nian lah orang kata sambut Syawal tahun ni. Ini lah Syawal pertama yang disambut sejak bergelar 'businesswoman' ni..Bukan kita sorang je yang rasa kepuasan berbelanja utk persiapan Syawal, anak2 juga. Semua beraya dalam senyuman walaupun ada jugak kesedihan sebenarnya.. Semua kelengkapan raya dapat disediakan sesempurna mungkin utk driku dan anak2. Semua shopping last minit dah, seminggu sebelum raya dan paling last malam raya!!


Alhamdulillah ini lah rezeki yang dapat dikecapi sejak menyertai HPM. Mencurah2 masuk berkat usaha dan doa serta paling banyak membantu, CEO sendiri Doc Rozmey Che Din. Melalui HPM ni semua mampu tersenyum, dapat la jgk lupakan sedikit duka lara kan.. Nak dapatkan info terkini produk HPM jom ke nurulbeauty.com. Tak rugi anda melabur sedikit utk pulangan sehingga puluhan ribu sebulan!!!


Pejam celik pejam celik dah hampir seminggu di kampung ni, maksudnya dah seminggu jgk la bisness offline ni terhenti.. Esok atau lusa dah banyak appointment dengan customer ni,ada yang baru ada yang repeat order.semua ni rezeki dari Allah.. Siapa2 pun blh berjaya kalau berani mencuba, kalau setakat menanti sampai bila2 pun kita tak tau kan kita mampu atau tidak..Ayuhh mulakan dari sekarang.Rezeki secupak akan jadi segantang kalau kita usaha secara berterusan..